Ervaar zelf de support van Xaris
Hoe werkt het?
Vul het Formulier In
Gebruik het formulier hiernaast in om je supportvraag in te dienen. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen ondanks dat we je huidige omgeving nog niet tot in detail kennen.
Bevestiging
Je ontvangt direct een bevestiging van je aanvraag. Ons team neemt daarna zo snel mogelijk contact met je op.
Oplossing
Een van onze ervaren technici analyseert je vraag en komt met een oplossing of advies.
Bellen
Wij kunnen ons voorstellen dat je misschien liever even belt. Dat mag natuurlijk ook.
Kwaliteit ervaar je door te proberen
Heb je het idee dat de ondersteuning van je ICT-omgeving beter moet kunnen? Heb je uitdagingen, en ben je benieuwd hoe Xaris dit aanpakt? Wij bieden je de mogelijkheid om een gratis eerste IT support vraag te stellen. Ontdek de kwaliteit en snelheid van onze service zonder dat je direct klant hoeft te worden!
Wij houden rekening met de huidige beveiliging van jouw systeem. Dit betekent dat wij in sommige gevallen eerst een plan van aanpak aanbieden, ipv het direct al aan te pakken.
Waarom een gratis IT Support vraag?
Ervaar onze expertise:
Krijg direct hulp van onze deskundige technici en ervaar de kwaliteit van onze service.
Snelle oplossingen:
We bieden snelle en effectieve oplossingen voor je werkplek beheer en systeem beheer uitdagingen.
Geen verplichtingen:
Stel je vraag geheel vrijblijvend en ontdek wat Xaris voor jou kan betekenen zonder verplichtingen.
Proof of concept:
Maak kennis met onze klantgerichte aanpak en technische knowhow.
Support medewerkers die ook af en toe bij mijn bedrijf langs komen heb ik nog nooit eerder meegemaakt! Hierdoor hebben ze bij een vraag van mij ook kennis van de situatie in mijn bedrijf. Dit geeft mij extra vertrouwen en zorgt ervoor dat ze mijn vragen sneller begrijpen maar vooral kunnen beantwoorden!