Jouw werkplek-
beheer uitdagingen volgens Xaris
Complexiteit
Werkplekbeheer is een complex gebied dat talloze uitdagingen met zich meebrengt voor bedrijven. Als verantwoordelijke heb je niet alleen te maken met de aanschaf van een nieuwe laptop maar gaat het veel verder. Zaken waar je niet allemaal verstand van kunt hebben maar waar je wel keuzes in moet maken.
Tegenwoordig zit niet iedereen meer op kantoor met dezelfde PC. Medewerkers zijn steeds meer flexibiliteit gewend en verwachten ook vaker dat je als werkgever daar in mee gaat. Maar dat vraagt nogal wat van je.
Het hybride werken vraagt om flexibele werkplekken die zowel fysieke als virtuele werkplekken ondersteunen.
Daarnaast brengt het beheren van een gedistribueerde werkplek met medewerkers die vanuit verschillende locaties werken, uitdagingen met zich mee in termen van technologie, communicatie en teamcohesie.
En dan hebben we het nog niet eens over de wensen om eigen devices te mogen gebruiken of verschillende operating systemen.
Maar wacht er is meer…
Technologische Integratie
Het up-to-date houden van IT-infrastructuur om nieuwe technologieën te ondersteunen, hier zou je het liefst geen omkijken naar hebben. Je moet er op kunnen vertrouwen dat dit gewoon altijd geregeld is toch? Net zoals beveiliging, je hoort er veel over maar hopelijk heb je zelf nog nooit een breach meegemaakt. Maar stiekem maak je je wel zorgen om cyberbeveiliging en bescherming van gevoelige gegevens, vooral met de toename van remote werken.
En dan zijn er nog alle verschillende softwarepakketten en tools die in je bedrijf in gebruik zijn. Het liefste heb je dat deze zo goed mogelijk samenwerken en gekoppeld zijn om samenwerking en productiviteit te bevorderen.
Er is meer..
Dan hebben we het nog niet gehad over
- Kostenbeheer
- Beheer van Fysieke Ruimten
- Medewerkers ervaring
- Communicatie en Samenwerking
- Compliance en Regelgeving
- Data en Analytics
- Culturele Veranderingen
- Support
Servicedesk
Je staat er nooit alleen voor!
Is er onverhoopt toch een keer nood aan de man, dan bel je ons toch gewoon. Wij helpen je graag uit de brand. Of het nu gaat om hardware of software problemen, of om gebruikersvragen, onze service desk staat voor je klaar.
Remote ondersteuning
Onze servicedesk beschikt over programmatuur om op eenvoudige wijze verbinding te maken met je computer, waarbij je eventueel zelf kunt meekijken. Aan jouw zijde moet hiervoor een hulpprogramma worden gestart, wat je door middel van deze link kunt doen. Zo kunnen wij je snel verder helpen bij gebruikersvragen en/of eventuele problemen.
Ticketsysteem
Als klant van Xaris kun je gebruik maken van ons ticketsysteem. Je krijgt een emailadres waar je jouw meldingen naar toe kunt sturen. Ons systeem leest je email automatisch uit en stuurt je een ontvangst bevestiging. Deze email bevat een link die je kunt gebruiken om het verloop van je melding te volgen.
Waarom Xaris?
Het is belangrijk om samen te werken met een partij die deze uitdagingen begrijpt en zich als een echte partner opstelt. Je helpt de keuzes te maken die voor jouw bedrijf belangrijk zijn en je proactief wijst op toekomstige ontwikkelingen.
Xaris helpt haar klanten al jaren de juiste keuzes te maken en ervoor te zorgen dat ze zich kunnen focussen op de business draaiende te houden en de gewenste omzetgroei te realiseren. Niet voor niets is Xaris al jaren naast de andere bedrijven die we bedienen een preferred partner van vele POS systemen.
Als er ergens behoefte is aan continuïteit, korte reactietijden, proactief beheer en beveiliging dan is het wel in de retail.
Schroom niet en kom in de lucht om met ons kennis te maken en dan kijken we samen hoe we wat zorgen uit handen kunnen nemen voor je.